Ik ben een actieve, betrokken vrouw die met enthousiasme met kinderen werkt.
De onlosmakelijke samenhang tussen lichaam en geest komt in uitdrukking voor mij in de beoefening van sport bodybalance (combinatie van yoga, pilates en tai chi) zumba en mindfulness. Het brengt mij rust om in de natuur te zijn en te genieten van wandelen in bossen of bergen. Ik word geïnspireerd en gevoed door menselijk contact, uitspraken en kracht van kinderen, muziek, zang en dans, creativiteit (bijvoorbeeld in kunst en uitvinding).
Humor, spontaniteit, open, levendig en enthousiast is wat anderen zien als mens.
Toegankelijk, betrokken, betrouwbaar, professioneel en analytisch is hoe anderen het ervaren in professie.
Ik heb 10 jaar als ontwikkelingspsycholoog/gedragswetenschapper gewerkt in de psychische hulpverlening in diverse settings (Leo Kannerhuis, particuliere praktijk, GGZ, REC 4, residentiële setting).
Mijn werkzaamheden bestonden uit psychodiagnostiek (intelligentie, persoonlijkheid, dyslexie), behandeling (autisme, aandachttekort & impulsiviteit, hechtingsstoornis), psychoeducatie autisten, sociale vaardigheidstraining, aansturen pedagogische medewerkers, communicatie met Bureau Jeugdzorg, samenwerking met systeemtherapeuten en speltherapeuten.
Met name de individuele contacten met kinderen en het samenwerken met de systeemtherapeuten en speltherapeuten gaven mij het meest voldoening: inhoudelijk bezig zijn met de persoon en zijn systeem waar het omgaat.
Ik heb besloten om nog meer te kiezen waar mijn hart ligt: het direct inhoudelijk werken met kinderen. Ik werd geattendeerd op de opleiding Integratieve Psychotherapie: een ambachtelijke opleiding met een grote nadruk op zelfonderzoek en -ontwikkeling. Middels leertherapie, supervisie, intervisie en workshops ontvang ik feedback, ervaar ik de situaties of personen die mij triggeren en wat hieraan ten grondslag ligt. Een ervaring die ik anderen ook wil laten ervaren met als doel je kind en jezelf een gelukkig bestaan en ontwikkeling te gunnen.